fredag 11 mars 2011

Gå ner i vikt börja dansa!

Ni som kollar på lets dance vet ju vem Jessica Andersson är. När hon Jessica gick in i tävlingen bar hon på lite extra pengar i magen. Men efter den hårda/tuffa dans träningen så har dem försvunnit. Hon själv säger att hon inte har ätit pizza sedan December när de började träna, innan lets dance började åt hon pizza tre gånger i veckan vilket kan förklara saken. Hon har tappat 7 kilo "gott" och lagt på några kilo muskler istället!


"

"Åt pizza tre dagar i veckan

Nu har hon tappat drygt sju kilo i vikt och lagt på sig några kilo muskler.
– Jag äter på ett annat sätt sedan vi började träna. Visst, det har blivit någon lunch på McDonalds, men pizza som alltid har varit min svaghet har jag inte ätit på länge. När jag tänker efter har jag inte ätit en pizza sedan vi började träna i december, och det brukade jag äta tre gånger i veckan förut.
Jessica jobbar i en bransch där utsidan betyder mycket – trots det har hon aldrig bantat mer än två dagar i sitt liv.
– Jag är för glad i mat för att banta, jag försökte med GI en gång, men lade ner det efter två dagar eftersom jag inte klarar av att inte få äta pasta, ris och potatis."


Artikeln: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/letsdance/article8695785.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar